Sovmorgon in my heart

Jag älskar sovmorgon! Igår var jag , Malin, Sofia, Petter, Mattias, Simon, Samuel och Robin hemma hos Carin och kikade på Wipe out och Beck. Trevlig stund :) Man får ju passa på nu att umgås med Fialia är hemma från Åre.
Och på tal om sovmorgon är sjunk skönt när de blir lite senare på kvällen och eftersom jag hade sovit så dåligt natten innan så passar de perfekt!
Nu ska jag leta på något att ha på mig och sen ska jag kila iväg till bussen och åka till skolan. Jag har en lektion idag som väntar; religion. Sen måste jag hem och plugga tror jag nog, tyvärr!

Ha en super bra dag!

So long...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh :) Jag känner mig hedrad! Vi måste umgås lite mer innan jag far upp igen!!

2009-03-09 @ 21:46:01
URL: http://sofiacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0