Molto bene Malena!



Malena
till Eurovision! Ja, jag tycker verkligen att rätt låt vann. Jag anser att hon är det bidraget som kommer göra bäst ifrån sig av de svenska bidragen. Hon kommer för hoppningsvis att sticka ut!

EMD - riktigt bra låt här med, jag tycker om den jättemycket! men funkar nog inte i eurovision.
Heat - skön låt, men inte mer än så.
Ugglas - bra låt, grymt bra text. Men ingen vinnarlåt.
Emilia - skön glad låt, inte mer än så.
Agnes - säger som min bror; seg och konstig låt
Alcazar - nej, ja tyckte inte om den bara.
Måns - aa den va ganska bra, men inte värd att vinna
Sarah - vilken otrolig röst!!! hon var grym, men låten va rätt bra, men remember love gillade jag bättre
Molly - visst hon är duktig, men... ja, låten va fin men dock så trååååkig!
Sofia - visst det lät ju som en riktig eurovision låt, men inte ett bidrag som skulle kunna komma från Sverige. Låten va ju på grekiska!!

Ja, där var min utvärdering av Melodifestivalen 2009!


Idag har jag chillat med Mallan och pluggat massa. Äntligen klar med samhällen, 8 sidor med massa tråkig text. Puh!
Och jag börjar fundera mer och mer nu på framtiden. Jag har bett om att få ansökningspapper och sånt till Alterna. Jag är riktigt sugen på att gå där. Men som sagt, jag är öppen för andra förslag också. Men mycket lutar mot Alterna om jag kommer in.

Nej nu ska jag kila iväg och sova.

Heippa!

Kommentarer
Postat av: malle

du glömde Sofia!

2009-03-16 @ 23:11:29
Postat av: matilda

Mallan sv: Haha så nu fixat ;)

2009-03-17 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0