Melodifestivalen

Ikväll är det dags att utse en vinnare! Jag har inte någon som jag håller på just nu, men de kommer nog hehe. Men några skulle jag kunna välja bort; Molly Sanden (väldigt långtråkig låt, händer inget spännande i den direkt) och Sofia (hennes låt är varken på svenska eller engelska, det skulle kännas en aning skumt att skicka iväg ett bidrag från Sverige och låten är på grekiska). Well, vi får la se hur det går ikväll!

Just nu sitter jag och pluggar(!). Ja jag vet, på en lördag?! Men de måste göras och kommer säkert hamna på schemat för morgondagen också, tyvärr. Men ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt och umgås med Mallan bl.a. Får se om någon mer honkar på och kikar.

Nej nu ska jag fortsätta. So long...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, ja, det gick ju ändå rätt bra för greken, de kom väl rätt högt upp på listan? stackars molly fick inte många poäng!

2009-03-15 @ 12:21:59
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0