Lång helg

Både torsdag och fredag denna vecka har jag varit ledig, riktigt skönt. Jag har varit i Arboga sen onsdags eftermiddag och chillat med Hannah och Hanna, vilken kändes välbehövligt. Kan inte påstå annat än att det varit grymt skönt att bara umgås och ta de lugnt i två dar! Nu är jag i alla fall hemma igen och jag ska snart sätta igång och städa lite. Och sen ikväll ska jag till kyrkan på us.

Skolan kommer gå grymt snabbt nästa vecka.
Måndag: Två lektioner
Tisdag: Spela upp "Svingelskogen" med klassen (ingen skola).
Onsdag: Spela upp "Svingelskogen" med klassen (ingen skola).
Torsdag: Spela upp "Svingelskogen" med klassen (ingen skola).
Fredag: Ledig (är i Stockholm med Hanna och Hannah).

Jag, Hanna och Hannah åker upp till Stockholm på torsdag efter skolan och ska stanna där hela helgen. Ska bli skoj att hitta på ngt roligt och skönt att komma bort från Köping ett tag.

Nej nu ska jag kika på vänner! So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0