Halta Lotta!

Tillbaka till verkligheten - man skulle kunna uttrycka sig så!

Jag tränade min första träning på länge igår. Riktigt skoj, men riktigt jobbigt. Jag tänkte för mig själv "det är nu det gäller", dock gick det inte så bra som jag hade tänkt mig. Jag hamnade med hela min kroppstygnd på foten när jag kastade mig efter bollen. Jag nådde den inte och landade på högerfoten istället. Och AJ vad det gjorde ont! Så hela dagen har jag kännt mig som halta Lotta. Jag hoppas verkligen att det kommer gå över tills imorn för då ska jag iväg och träna igen. Men om inte så finns det ju tejp. Jag ska ta och be en extra bön för foten innan jag går och lägger mig!





I fredags så träffade jag och Hannah på bartendern från båten Cinderella. Ni vet den båten som gick som serie. Om ni har sett den så känner ni igen Håkan. Vi såg honom på donken så vi va tvungna att gå fram och hälsa, dock en aning töntigt, men vi var grymt flamsiga!

Matilda: Hannah, kolla! Där står ju Håkan!
Hannah: Vaa?! Vem Håkan?!
Matilda: Från Färgan, du vet sen kryssningen! Håkan!!
Hannah: HAHAHA jahaaa!

Båda går fram till Håkan

Matilda och Hannah: Heeeej Håkan!!
Håkan: Eeeh, tjenare tjejer!
Matilda och Hannah: Får vi ta en bild tillsammans med dig?
Håkan (superglad): Jaa men visst, det är klart! Absolut!

Matilda tar fram kameran. "Klick".

Matilda och Hannah: Tack och hej! HAHAHHAHAHAH!
Håkan: Ja, tack själva! Hejdå tjejer!



Kul, galen och spontan kväll! De är sånt vi gillar!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah! roligaste kändisbilden ever!

2009-03-04 @ 22:00:17
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0