Back to school

Jaahapp, då var man åter igen tillbaka i skolan. Jag kan inte påstå att de känns bra alls just nu. Allt känns bara jobbigt med skolan. Fast o andra sidan kan jag skratta mig lycklig över att jag tar studenten inom en snar framtid medan de andra (ettorna och tvåorna) borde sitta och deppa som jag gör nu.

Lovet har varit kanoners! Åre-resan var verkligen hur bra som helst, minne för livet. De bor jättemysigt där uppe i Hålland. Resan har fått mig att börja fundera på vad jag ska göra i höst. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra. Panik med andra ord! Men i vilket fall så hade jag grymt skoj i Åre tillsammans med Malin, Carin, Sofia och massa nya människor. Och sen hann vi även med att träffa Samuel lite, mycket trevligt!
Här kommer några bilder från Åre...









Förtillfället håller jag på för fulla muggar och byter rum. Fast just nu står de lite still i arbetet. Borde greja men har ingen ork, så nu ska jag kika på The Hills tänkte jag. Sen har jag även kikat på tågbiljett. Jag, Hannah och Hannah ska ev dra till Sthlm den 26e, fun fun!!

So long...

Kommentarer
Postat av: Carling

Åh, fick ni se Duvedsdramat?! haha, det skulle jag verkligen velat gjort! jag fick bara vara med på en liten övning.. Grymt med en vecka där uppe - LÄNGTAR!!

2009-03-03 @ 23:05:35
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0