Ändrade planer

Jag som skulle träna och på skutt idag! Men nu känns det som om jag fått feber. Hmm, bra eller dåligt?! Då får jag mer tid att plugga men grejen är den att jag inte orkar plugga nu när jag mår som jag mår. Och jag hade mycket hellre velat tränat och gå på skutt! Usch...

Jag ska försöka mig på att plugga i alla fall.

So long...




Det vill bara inte gå in i skallen på mig. Jag får verkligen panik nu. Jag är så skoltrött, vill bara spy på allt! Nu gör jag som Johan Glans skulle gjort, jag ignorerar problemet och går och lägger mig! Jag kommer antagligen ha ännu mer panik imorn, men de får jag ta då.

Godnatt dårå...




ge mig studenten, sommar och värmen så jag slipper denna plågan!

Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Tack så mycket :)

2009-03-13 @ 07:06:33
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0