Vintern är här, igen!



Man blir glad av det vackra vädret! Igår snöade det massvis på förmiddagen och idag är det ca 20 grader kallt ute och solen skiner så vacker på snön. Ja, man blir glad :D Det är när man ser allt detta vackra som man tycker att det vore omöjligt att allt är skapat av en slump liksom hehe. Vackert är det!

Idag gick jag upp tidigt och drog i väg och tränade. Dock var vi bara 7 st där, de är såklart trist, men jag tycker ändå de va grymt skoj att spela igen. Nästa träning blir på onsdag!

Nu ska jag ta tag i min samhällsuppgift som skulle vara inne före lovet. Men vår lärare va schysst o sa att det va okej att lämna in den på lovet (han menade nog i början av det!). Men nu ska jag fixa det innan skolan börjar, jag har tänkt i alla fall! ;)

Back to work! I'll write later, ciao!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0