Vänt min klagan till jubel

Ja så var det faktiskt för mig idag!

Jag åkte in till tandläkarn på eftermiddagen. 16:15 låg jag i den blågråa läkarstolen och jag kände nästan handsvetten komma krypandes. Jag brukar vanligtvis aldrig få handsvett, men när idag var jag nära på. Hon skrapade bort lite tandsten, aj aj aj säger jag bara. Hon gick så djupt ner i tandköttet och det gjorde så ont! Men det värsta var när hon tog fram en liten gummi sak som var formad som en gran. Den borrade hon in mellan tänderna långt ner i tandköttet så att man såg halva delen på andra sidan tänderna. Det gjorde så fruktansvärt ont! Jag ville bara avlida!!!!! Kanske inte, men ont gjorde det! Huvva. Men det var klart så va det rätt lugnt. Jag var bara lite fundersam om jag skulle gå och ta ut pengar för att sen sätta mig på bussen hem. Kändes ganska torrt att åka hem och plugga. Men så ringde jag min bror och pratade lite och han föreslog att jag skulle komma till honom för att käka. And so i did. Jag gick hem till Martin och medans han åkte och handlade lite så ställde jag mig och diskade. Sen lagade vi tacos och satt och pratade massa. Mysigt vare :) Och sen åkte jag hem mätt och glad! Han är bra han brorsan!



Nu ska jag försöka ta tag o plugga lite mer. Jag måste som sagt hinna klart med detta tills på torsdag. Jag undrar dock hur långt arbetet kommer bli hehe. Jag har skrivit för ett godkänt men ska fortsätta med VG och MVG frågorna nu. Jag är uppe i 4 sidor. Vi får la se hur långt de blir. Nu ska jag fortsätta och sen kanske kika på film senare :)


Puss ciao /

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0