Trött och dum

När jag är såpass trött som jag är just nu, varför går jag bara inte och lägger mig då? Jag förstår inte vad mitt problem är. Istället så sitter jag uppe och kollar runt på datorn och internet eller så sätter jag på tvn och kikar runt tills jag fastnar i någon gammal film som börjat för en timme sen. Det är så typiskt mig!

Idag har jag varit duktig och inventerat. Tog inte särskillt lång tid och det är inte allt för ansträngande, lättförtjänta pengar med andra ord. Efter inventeringen fick vi främmande här hemma av Borgenvikarna från Kolsva. Kvällen bjöd på god mat, härligt umgänge, tv kikande och det gamla hederliga familjefilm-tittandet ;) En lugn och mysig kväll!

Imorn ska jag upp hyfsat tidigt, då träninge börjar kl 11. Första träningen för mig sen i höstas. Det ska bli spännande, de blir nog ingen dans på rosor här inte, hehe. Hoppas bara de går bra, med tanke på min förkyldning. Vill helst inte att den ska bli värre än den redan är. Men det ska nog gå bra, får ta fram viljan så funkar det nog!



Nej om man ska ta o tänka på refrängen kanske. Jag vill ju inte ligga som en död fisk imornbitti.

Godnatt! Puss! Ciao!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0