Kalla fötter

Bokstavligen!! Jag måste verkligen ta och köpa mig ett par nya skor. Ett par som inte låter tårna frysa till is efter man varit ute i 5 minuter. Nej jag får allt ta och se över min budget. Fast o andra sidan ska vi ju till Jkpg den 23de, jag kanske måste ha pengar då. Jag kanske kan hitta ett par där om inte annat! "Ja, smart där Matilda!"

Jag kom hem för en stund sen. Jag har varit i Kolsva hela dagen hos mina kusiner. Sara och jag har haft en riktigt degardag. Vi kika på film och sen gjorde vi inte mkt mer. Jo vi lekte med våra nya Super Pets, ja så kul hade vi.

Nu är det dags för mig att åter igen ta upp mitt arbete och försöka få någonting gjort :( Det känns helt värdelöst. Jag är verkligen inte duktig på det här! Jag kommer ingen vart med det. Jag får kämpa på i helgen också med det. Jag har bestämt att jag ska vara helt klar med det på måndag, då ska jag lämna in det.


Keep on, keep on! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0