Jönköping, here we come!

Håller på och packar, vet att jag borde gjort de tidigare men jag hann inte igår. Jag skrev däremot klart min samhällsinlämning. Är jag bäst eller är jag bäst?! Well, de återstår att se efter jag fått betyget kanske hehe.
Nej jag måste ta och lägga på ett kol, jag ska hinna duscha o städa o packa mer innan jag ska träffa Carin och Robin på stan. Sen kommer Mallan in också och då drar vi! Ska bli skoj att åka bil istället för tåg. Tåg är så tyst och tråkigt, i bilen blir det mer röj :D
Nej nu ska ja skynda på lite!

Ha en kanon helg alla! Ciaaaao!


Matilda


 Jag och Mallan på Benny's i Kroatien.
Jag ser visst nån som är lite bränd, haha!

Kommentarer
Postat av: Asse

snart är ni här, wiiiiiiiieeeeeee

2009-01-23 @ 18:40:22
URL: http://asenatamogus.blogspot.com
Postat av: Sara

förlåt att jag inte var så trevlig på bussen häromdagen men jag hade just värsta telefonsamtalet med lina så jag kände att jag behövde prata klart med henne eftersom du ändå satt med nån! kände mig asotrevlig sen :S

2009-01-29 @ 21:34:25
URL: http://fruhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0