"Jag vill ha fredag idag"

Den låten stämmer inte in så bra på mig just nu. Ja menar, varje dag är ju som en fredag nu på lovet. Jag har nästan ingen koll alls på vilka veckodagar det är nu. Skönt är det i alla fall!

Idag har jag vaknat upp i ett tomt hus. Mamma och pappa jobbar och syrran är i Gbg. Skönt att vara lite för sig själv ibland. Jag har dammat i huset här hemma och ska snart städa badrummet också. Så duktig är jag. Sen måste jag dock också städa mitt rum. Det är verkligen ett bombnerslag! Sen lär jag fixa disken och tvätten också. Och jag får inte glömma bort att käka också hehe. Oj nu blev det plötsligt rätt mycket att göra xP, men de klarar jag på 1,5 timma.

Halv fem är nästa punkt på dagens schema. Då är det dags för mig och Carin att lägga oss i varsitt solarium. Jag klagar inte :D Det ska bli riktigt skönt! Efter det så är det inget speciellt som sker på dagen förutom att jag ska hem till Westerlunds ikväll. Hoppas på en trevlig kväll där också!

Nej nu ska jag ta och fortsätta städningen så jag hinner med min tidsplan. Jag måste ju trotsallt hinna med bussen 15.35!

Puss ciao / me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0