Jag vill ha fredag idag..

Igår följde jag med min bror hem på kvällen. Vi åt toast och snacks och kikade på Step Brothers. Riktigt rolig film måste jag säga! Will Farrel är en ruggit bra skådis, han är grymt rolig! :D Jag sov iaf var hos Martin och hade sovmorgon imorse. Jag gick upp vid 9 och käka frulle, sen gick jag iväg till Volvogården för att sola. Efter en skön solning så traskade jag mig tillbaka hem till lägenheten och duscha och käka. Sen väntade två lektioner i skolan.

Dagen har gått fort tycker jag. Klockan är redan 18!! Nu ska jag ta o städa av lite sen ska jag in till stan, får se vad som sker. Tror jag ska till PK. Imorn vet jag däremot att jag först och främst ska hämta ut mitt smycke och Elins smycke :D Finally! Sen på kvällen blir det tjejkväll med Hannah och Hanna. Jag hoppas de båda kan. Jag frågade även Elin om hon ville komma, men har inte fått ngt svar än. Återstår att se. Blir iaf en lugn och skön helg. Nästa helg får vi se vad som sker, då är jag nämligen nere i Jönköping med Malin, Carin och Asenata aka Amanda ( HAHAHHAHA xD).

Nej nu ska jag kila! Ha en kanonhelg allihopa!

¡Hasta la vista!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Matilda, har du lyckats sno nån mattebok idag?! ;) Kram

2009-01-18 @ 23:20:50
URL: http://sofiacarling.blogg.se/
Postat av: matilda

nej jag måste ta och försöka leta nu i veckan ;)

2009-01-19 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0