Helgen kommer återigen

Det har varit en skön fredag.
¤ Skolan gick snabbt
¤ Träffade Elin och lilla Joline och käkade och umgicks på stan. Guldvärd är du Elin!
¤ Myskväll med Mallan. Och även Sara kom senare. Kusnier är bra att ha!

Imorn är det en ny dag. Eller ja, idag är det den nya dagen som jag nyss tänkte skulle bli morgondagen, ja med tanke på att klockan är över 12. Ja, ni förstår! Idag vet jag inte helt vad jag ska göra. Det jag vet är att Carin vill göra något, men vad som kommer ske är ännu oklart. Det återstår att se helt enkelt...

Nej nu är klockan mycke, jag får skippa de jag tänkte skriva om från hela början i det här inlägget. Får ta den berättelsen en annan dag.

Godnatt!


Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0