Hard work work

Huvvaligen säger jag bara! Uppe i 6 sidor nu på samhällsinlämningen, de går liksom inte att korta ner det heller. Och nu jag ändå en och en halv MVG-uppgift kvar och sen källkritiken! Sjuuuukt! Får se om de blir något jobb med det imorn, annars får jag fixat på söndag. Men nu får de räcka för ikväll dårå. Tack Hannah för hjälpen, an guardian angel <3

Imorn är de redan fredag, helt otroligt! Jag ska upp och ringa volvogården imorn tänkte jag, se om de finns någon soltid för mig tihi. Jag har ju sovmorgon till 12.05 så man måste ju använda tiden till något bra! Inte något hälsosamt, utan något bra ;) Sen efter skolan så ska jag träffa Elin. "Jaa jag vet! Long time no see!" Det ska bli så kul att träffa henne igen. Vi ska kika lite på stan. Får se om vi hittar de vi letar efter :D



Nej nu får de bli sängen! Sleep tight!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0