Finally

Nu är det bestämt! Jag älskar när saker och ting blir bestämt och planerat. Den 23 januari åker jag, Malin och Carin ner till Jönköping för att hälsa på våran käraste Asenata! Vilken helg det kommer bli :D
Jag, Malin och Carin har även bokat biljett upp till Undersåker (Åre) till Sofia den 20 februari. Grymt skoj det med vill jag påstå :D


Carin, Malin och Jag (på semester i Kroaten)


Imorn ska jag umgås med Hannah och ev Hanna. Får hoppas att dagen blir bättre än denna. Skolan blir i alla fall rätt soft. Vi ska bara ha två lektioner imorn, dock ganska långa, Sceniskt musikprojekt och Gehörs- och musiklära. Jag tycker om de förstnämda ämnet! Det är verkligen jätteroligt. Vi håller på med en liten teaterföreställning för barn som går på lekis. Vi spelar "Svingelskogen" och jag är Smartur Räv. Det ska bli riktigt skoj att spela upp den när den är klar sen!


Nej nu ska jag dra mig.

Ciao / Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAAAA!!

2009-01-18 @ 23:24:16
Postat av: Matilda

WOHO :D

2009-01-19 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0