Beslutsångesten är över!

Ja, jag tror det i alla fall.
Jag har nu under flera veckors tid haft beslutsångest över hur jag ska göra med Trysillägret. Om jag ska åka eller inte. Jag har inte varit så sugen på att åka och sen med tanke på att de är under hela lovet så tar de emot lite. Jag känner mig aldrig ordentligt utvilad när jag kommer hem. Och nu vill jag känna att jag kan pusta ut och ta nya krafter inför sista terminen i skolan. Men Martin, Sara, Viktor, Simon o alla ska ju dit? Fast jag kan ju inte åka bara för att alla andra ska åka. Då är det ju inte jag som vill, utan då faller jag ju bara på grupptrycket och då kommer jag inte tycka att de är lika kul. Jag måste ju åka för att jag själv vill. Men nu kom Carin med ett förslag till mig. Att hon, jag och Malin ska åka upp till Åre istället. Också under lovet men inte hela. Trysilveckan är från lördag till lördag. Men vi tänkte istället åka till Åre från fredag till onsdag (då åker vi på fredagkväll och är framme lördagmorgon och sen åker vi hem på tisdagnatt och är hemma onsdagmorgon). Det låter ju som en underbar idé, speciellt för att då åker vi upp för att åka skidor/blades/bräda eller vad det blir, och samtidigt för att umgås med Sofia. Ja, vi åker ju mest upp för att hälsa på henne. Sofia bor ju där uppe nuförtiden då hon går bibelskola i Åre. Jag tycker detta låter som en kanonidé. Jag ska bara pratas vid med alla som är involverade och sen får vi ta o beställa tågbiljetter till Åre :D

Nu ska jag i alla fall byta om. Jag ska snart in o jobba. Sen ska jag skriva mer på samhällsinlämningen, det är inte mycket kvar på den nu! Känns underbart de med!

So long, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0