Vilken härlig dag!

Vädret är fantastiskt vackert idag! Blå himmel, skinande sol och snö! I förra inlägget klagade jag på snön, jag trodde att den skulle komma och ligga kvar en dag och sedan smälta bort och ge oss slask och elende. Men den stannade kvar och jag kunde inte vara lyckligare!

Imorse vaknade jag upp när mamma kom in med frukost på sängen och sa "Grattis på alla hjärtans dag". Du är söt mamma!
Nej nu ska jag snart börja dona lite här hemma, rummet ser ut som jag vet inte vad och jag ska tvätta en del. Sen får vi se vad som sker ikväll.

Några andra saker som hänt:
- Jag har hyrt min balklänning, fixat frisör och smink tills balen nu.
- Hannah har fyllt 18 barre (grattis igen stumpan).
- Var på första studentfesten i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0