Studiedag

Kan man göra annat än att älska studiedagar? Nej jag tror nästan inte de! De är gött med en ledig dag mitt i veckan, visserligen hade det varit gött att va ledig hela fredagen istället. Men de kan ju vara skönt att få slappna av nu med. Endast två dagar till i skolan, sen är det återigen helg!

Nu sitter jag och ska försöka ta och plugga lite mer samhäll. Den ska vara klar imorn så jag kan skicka in den till Niklas och få lite feedback. Hoppas jag hinner klart, det är ett måste helt enkelt!

Idag så är det ingen vanlig dag vill jag påstå! Idag fyller nämligen min bror Martin 20 år! Inte dåligt alls! Så GRATTIS till 20 barre brorsan! Hoppas dagen blir kanoners! <3



Nu ska jag fortsätta med samhällsuppgiften!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0