Påsklov

Vilken början på påsklåvet! Vilken dag! Vilket väder :D GUD ÄR GOD!!

Jag får panik varje morgon när jag vaknar upp och ser att jag sovit länge när det är solsken och blå himel ute! Helt plötsligt så känns det som om jag missar livet hehe.

Idag ska jag fixa lite här hemma och sen åka in och träffa Hannah min kära vän. Vilket ska bli väldigt nice! Vi får la se vad vi hittar på, vädret är ju kanon!

Nej nu ska jag skynda på lite! Får inte spilla mer tid...

CIAO!


(Jag passar på att lägga ut en sommarbild)


Kommentarer
Postat av: Crussoe

Det går bra att svara där du gjorde.



Nej, vi har inte pratat, så det är inget konstigt med att du inte minns något om mig. Den enda kontakt vi har haft är att vi stod på samma kvadratmeter på dansgolvet och dansade. Jag stod preci bredvid er och hade en randig tröja på mig. Går du in på bar54.se och kikar in vimmelbilderna där så finns det en bild när där ni två dansar och jag syns typ lite framför er. Mitt bakhuvud iaf.



Jag fick reda på att ni var från köping från någons som faktiskt HADE pratat med er, han kände igen er på den bild jag lade upp.



Såg hennes blogg, ska skriva hej, men vill inte skapa problem eftersom jag såg att hon hade pojkvän. han kanske tar illa upp - hela det här är ju ganska konstigt.

2009-04-06 @ 14:31:56
URL: http://crussoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0