Länge sen!

Det känns verkligen som om det var en evighet sen jag skrev blogg.
Den här helgen har varit kanon. Hade en riktigt bra kväll på us i fredags och igår så dansade jag hela dagen och på kvällen tog jag det lugnt med vänner. Idag har jag sjungit i kyrkan och sen spelat fotboll och volleyball, grymt skoj måste jag säga!

Förra helgen var jag, Hanna och Hannah i Stockholm. Grymt rolig helg tycker jag! Kunde varit ännu bättre, men den blev ändå helt okej! Funderar på att åka dit om några helger igen, det är nämligen idol i Sthlm då, men jag vet inte...




Nej nu ska jag ta och sova tror jag! Sängen är väldigt efterlängtad!

Hej o hej!

Kommentarer
Postat av: Crussoe

Hej!



Det är ju faktiskt helt fantastiskt att det här fungerade.



Jag har hört olika saker om er av folk som påstår sig att känt igen mer, stämmer det att ni är i från köping?



Jag stod bredvid er på dansgolvet länge men vågade inte riktigt ...säga något, typ. Men när din vän gick på toa så frågade jag faktiskt dig vart hon tog vägen, om hon skulle hem - minns du?



Finns det möjlighet att prata med henne, på något sätt?



/ Nicklas

2009-04-06 @ 08:31:09
URL: http://crussoe.se
Postat av: Anna

SÖK idol Matilda!!! =)

2009-04-07 @ 21:00:18
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0