"We fall down, every once in a while"

Usch vilken bra låt! "Kurt Nilsen - Every once in a while".


Hon säger: lugnt om jag övernattar? annars tar jag med mig ett tält o ställer upp utanför? :-P
Han säger: ta tält!
Han säger: om du fryser kan du alltid komma och värma dig hos mig
Han säger: :-)




Idag fick jag ta ut mina flätor. Pappa berättade idag att de hade ringt från Bergsdagsbladet och sagt att jag blivit kandidat till Köpingslucia. Mamma hade tydligen skickat in mig dit när jag var i Sthlm! Det ska bli riktigt kul faktiskt. Så nu fick jag ta ut flätorna så jag kan fixa håret som en normal människa imorn. Vi ska träffas utanför zoo för att gå sen och fotograferas till tidningen, spännande.



Annars så blir det till o bowla imorn med mina kusiner från Götet som kommit upp och hälsar på. Och sen på kvällen ska jag vara barnvakt åt dem. Skojseliskoj! :)

Nej nu orkar jag inte skriva mera, HADE!

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0