Var finns orken?

En oerhört bra fråga om ni frågar mig!
Imorse när jag vaknade upp var jag helt död. Jag mådde dåligt och ville helst inte gå till skolan. Men jag kom och tänka på min underbara matematik C -lektion och fick genast massvis med energi, NOT. Men jag pallrade mig upp ur sängen och gick till bussen ändå. Skolan here I come! Efter matten bestämde jag mig dock för att gå hem. Mådde så dåligt, jag kunde bara inte stanna kvar. Väl hemma så la jag mig i sängen framför tvn. Ohh ja, det var skönt! Jag har även varit lite duktig idag och städat lite. Bra Matilda!
Jag kikade på Heroes nyss, gaaah vad jag får panik. Det var ju säsongsavsluting, BUHUU!!! Jag kan knappt vänta en vecka på nästa avsnitt och nu måste jag vänta hur länge som helst. Usch får rysningar av tanken!

Imorn så är det stress-Fredag för mig. Hinner inte hem efter skolan så jag får gå direkt till kyrkan. Efter kyrkan så hinner jag inte heller hem, utan jag måste åka direkt till Arboga. Där kommer jag tillbringa kvällen på "Höstmiddag -08", det ska bli mycket mycket trevligt tycker jag!

På lördag åker jag iväg till Sthlm för att hälsa på Emil. Stannar nog till tisdag. Ska bli nice att åka bort ngr dar! aaaabsolut! Däremot skulle det inte skada om jag kunde trolla bort detta höstväder. För ngr veckor sen var det mysigt och vackert ute med alla färger och höststämmningen och allt. Men nu vill jag bara ha värme! Jag saknar sommaren! Därför avslutar jag detta inlägg med en sommarbild!



Godnatt allesammans!

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0