Keep on workin'

Det har varit en ganska skön skoldag idag. Mellan 9-11 så hade vi gemensam sånglektion hos våran sångpedagog. Det var som vanligt, helt okej. Sen på de kommande tre lektionerna så fick vi arbeta med våra uppsatser och uppgifter. Kändes bra med tanke på att jag ligger lite efter. Sen hade vi ett möte med jipporådet i skolan. Snackade lite om anmälan vi gjort på de 6000 kr som blev stulna. Hoppas på att kunna sätta dit de skyldiga! men de känns rätt hopplöst...

Just nu sitter jag och gråter. Ja kan man göra annat när man kollar på Extreme Home Makeover? haha. Nej jag skulle inte tro det. Det handlar om en 8årig tjej som har cancer, det är så hemskt!!! Men jag får skylla mig själv för att jag gråter, jag borde egentligen plugga. Samhäll, Nutidakonst/Svenska, Matte, Gitarr m.m. Så nu får jag ta och skärpa mig och ta mig i kragen! I have work to do...unfortunately!

Ciao Matilda



UPPDATE!

Måste bara säga att nu börjar det flyta på med samhällsuppgiften, känns riktigt bra det här!
WIHO! Im back om track ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0