Huvva, säger jag bara!

Vaknade upp tidigt i morse och gjorde mig i ordning. Sen drog jag, min syster Amanda, mina kusiner Sebastian och Hampus och min moster Lillemor till bowlingen. Det var skoj, även om det inte gick bra alls! Dock så gick brannlarmet igång så vi fick stå ute i ca 5 min. Men det var tydligen inget allvarligt så vi hann gå in och spela klart våran serie innan brannlarmet gick igen :P Tur var väl de att vi var klara då, hehe.

Annars idag har jag slappat hemma och umgåts med mina kusiner från Götet. Sen vid halv sex åkte jag in till stan och mötte upp Haglund och så tog vi sällis ner till Köpings Zoo. Där möttes vi alla för att den gå till en lokal och fotas. Vi är sju stycken som är luciakandidater till Köpingslucia i år. Det ska bli riktigt roligt, men tyvärr kanske jag inte komme kunna vara med. Jag tror nämligen att mitt hjärta kommer sluta slå den 5 november. Det är nämligen då som bilderna som vi tog idag kommer visas i tidningarna. Jag säger bara SE UPP!! Jag och mitt stora smile med majs-tänder kommer ge hjärtattacker till folk!! (obs, inte alls meningen att göra de. men jag kan inte rå för om folk dör) jag själv kommer iaf dö! kommer skämmas ihjäl. tur är väl de att de bara är under en viss period och inte längre än så, ja tack o lov!!

Nej nu ska jag ta och sova snart. Jag ska upp och jobba imorn. Ja ni läste rätt ;) Jag ska jobba på posten och dela ut post hehe. "Nähää gör man de på posten?" Ja ganska självklart men tänkte bara att jag brukar jobba extra på helgerna o bara fixa lite med reklamen, men inte imorn inte. Då är de riktig post som gäller! Men aja, ska kila nu iaf hehe.

Sleep tight all night!


Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0