Hej och hå!

Ja, nu sitter man i skolan nu igen. Det var ett tag sen jag skrev känns det som, drygt en vecka. Mycket har hänt, bra och dåligt. Inget som är värt att nämnas dock.
Just nu är det iallafall sceniskt musikprojekt som gäller. Vi håller på och repeterar våran pjäs, riktigt roligt är det! Dock så är det slut om 40 min typ. Då blire dans istället. Då måste vi kämpa och repetera en del också, vi har ju uppvisning om bara en månad typ! Can't wait..!!

Igår honka jag på KH hem efter skolan. Vi satt oss och jobbade med PA. Skrivit klart en låt nu "Stackars Alf" heter den. Haha riktigt söt blev den. Hanna va så lycklig när vi va klara, hon börja nästan tjura haha.
Efter jobbet drog vi och käka och sedan fortsatte vi hem till Jonte och träffade han och Tobbe ett tag. Det blev rätt sent efter en del fotbollskikande och film. Hanna hann iallafall fläta klart mina flätor! ( DOCK, ser jag typ skallig ut. Så jag måste ta och fixa nå bra frisyr med mina flätor). Vi la oss iaf runt kl 2 och somnade gott må jag säga!

Ja och vad händer då senare idag kan man undra? Jo först dans som jag skrev, och sen det otroligt roliga som jag väntat hela dagen på; TAADAAAAAAA... PLUGG! Tyvärr! Jag måste fixa klart svenskan tills imorgon och sen måste jag verkligen öva på min sångläxa och gitarrläxa. Jag har lovat Jon (min gitarrlärare) det.

Nej nu ska jag kila iväg och spela mer teater!
Ha det bra gott folk...

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0