Trötter!

Usch vad trött jag är, jag ska snart gå och lägga mig så det får bli ett kort inlägg ikväll. Idag kom luciabilderna ut i tidningen. Väldigt dåligt tryckt av tidningen tycker jag. Alla Kungsörs kandidater var helt röda, de såg allvarligt talat ut som kräftor, och även 4 st av Köpings lucior var röda. Däremot så blev jag och en till tjej bleka istället, haha. Hmm, blir kanske bättre tryck i nästa tidning.

Imorn efter skolan ska jag och Hanna jobba med PA och sedan blir det lucia övning. Efter det drar vi till Arboga och softar i Jontes lägenhet. Han är bortrest så Hanna bor där nu en vecka. Så de blir nog myspys!

Nej nu ska jag nog dra mig till sängen, orkar inte skriva så mycket som jag trodde. Får bli imorn eller ngt istället!
Sov gott alla! Godnatt på er!

Ciao Matilda
Hanna, Amy, Sebbe, Jag






Bild från helgen när vi firade Hanna
Ps. Jag och Hanna är utklädda till troll
(det syns inte så jättebra på bilden)


Kommentarer
Postat av: Hanna

du e ju söt på den bilden ju :)

2008-11-06 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0