Trötter

Ujujuj vilken seg dag det har varit! Typ omöjligt att komma upp imorse. Hannah sov här i natt och igår la vi oss vid halv tolv typ, somnade kanske runt tolv. Vi satt och läste igenom svenskanationellahäftet tills idag. Det tog oss ca två timmar att läsa ut det igår. Huvva!
När man tog sig upp till slut imorse och tog sig till skolan så var det aulan som väntade. Skrivning i nationella svenska mellan 08:20-13:20. Usch vad svårt det var. Det gick inte bra alls att skriva för mig idag. Riktigt missnöjd med det jag skrev.
Efter nationella satt jag och väntade på att klockan skulle bli kvart över två, för då skulle jag iväg och träffa Rose-Marie från Bärgsdagsbladet och fotas inför en intervju. När jag väl hade gjort de var klockan bara halv tre och dansen börjar inte förrän klockan halv fem. Så jag gick till kyrkan och la mig och sov en stund i soffan. Riktigt skönt var det :D
Jag kom som sagt inte hem förrän klockan var halv sju i kväll. Jag är tröttare än djuret just nu! Nu ska jag dra iväg och duscha och sen krypa ner i sängen på en gång!!

Btw, den 27de blir det kryssning igen. Det ska bli riktigt roligt! :D

Godnatt! Sov gott!

Ciao Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0