Today is the day

Just nu sitter jag och kollar på VAKNA med the voice. Ska snart pallra mig iväg till bussen. Men orkar egentligen inte för jag ska ha med mig en liten väska. Plus att jag har matte C omprov. Omprovet är ifrån förra terminen och jag fattar ingenting och kommer inte ihåg något alls. Jag vet att jag har ett säkert IG!


Däremot är det skönt att vi tjejer har fixat klart vårat projekt arbete. Nu är det bara bränningen kvar. Synd att vi inte hade det som ett UF företag, de hade kunna gått bra för oss. Vi har nämligen gjort en illutruerad barnbok med en liten ljudskiva till. På skivan är det vi som pratar berättelsen med olika röster och så. Sen finns det även två visor med på skrivan som vi har gjort. Riktigt skoj :) tycker jag allt!

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen dra!

and after school it's åland next, tihi. kryssning på Cinderella! :D

Puss
Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0