Myspys

Idag har jag varit i skolan och varit duktig hehe. Var rätt slött och skönt på lektionerna dock. Det var en hel del borta i klassen. En del var på Örebromässa och de andra var sjuka. Det var soft för oss andra som var kvar^^,

Efter skolan drog jag och Hanna till kyrkan och satt oss ner för att skriva en ny låt till PA. Riktigt söt o go blev den haha! Efter vi hade pluggat ngr timmar så drog jag på lucia övning. "Det stråååålar en stjärnaaa" - javisst äre så!
Sen bar det åt till Arboga. Jag och Hannis har haft en mypyskväll med massa snack o skratt. Just loove it!

Nej nu ska jag väl va lite mer social med henne. Kanske bli en film för att avsluta kvällen :)
Ha de bra, sov gott!

Godnatt, och läget och hej!

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0