Life is strange

Imorse började jag min dag med ett Matematik C prov. Ujujuj, de va svårt och jobbigt. Jag satt och skrev i två timmar och blev helt slut i nacken. Efter det har jag haft ont. Sen runt kl 12 idag över gick det öven till huvudvärk, no fun no fun! Jag gjorde klart min svenska/nutida konst redovisning idag. Känns grymt skönt att bli klar med den! Sen fick jag även veta på samhällskunskapen att jag fått MVG på min inlämningsuppgift (den som jag nämnt i tidigare blogginlägg). Huuuur skönt kändes inte det då!? GRYMT SKÖNT skulle jag vilja påstå, yes indeed :D

Dock har jag haft en konstant huvudvärk sen kl 13 idag, den vill inte försvinna även fast jag tog två alvedonforte värktabletter som är 1gram styck (alltså som 4 vanliga värktabletter), useless med andra ord!

Idag har jag bara tagit det lugnt efter skolan. Har legat och kollat på tre One Tree Hill avsnitt som jag spelat in, så gött asså! Jag behövde den här dagen. Om jag skulle haft något annat inplanerat på mitt schema så hade jag ändå inte klarat av den med min huvudvärk. Huvva, jag sprängs!

Livet är allt bra orättvist! Förstår knappt att det kan hända. Helt oförståligt. Helt ofattbart! Jag finner verkligen inga ord. Jag tänker på dig, din familj och dina nära och kära! Vila i frid!

Nej nu blir det sängen tror jag! Sov gott dårå! Ta hand om er och kom ihåg att ta vara på er tid med alla ni älskar...

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0