Helg vare här!

Helg är skönt, ja de är det!

Igår åkte vi till Västeråspingst på Nonstop Live.  Det var trevligt, riktigt kul att träffa människor där som man inte träffat på länge. Väldigt trevligt vare i alla fall.
Ikväll ska vi hem till Borgenviks i Kolsva för att fira Malin 20 och Sara 18. Blir nog minst lika trevligt där. Jag kommer stanna kvar där sen över natten för att de ska bli smidigare och även roligare imorn när jag, Malin och Sara ska till Sthlm. Vi åker med halv 10 tåget till Sthlm. Så vi hinner med en lite shopping och så innan vi ska till Rival på söder för att kolla på Johan Glans- World tour of Skåne!!!! Jag fick det i födelsedagspresent av Borgenvikarna. Det ska bli gryyymt skoj! :D

Nej nu måste jag ta och packa lite inför imorn, sen ska jag städa av lite innan pappa ska skjutsa in mig till stan. Jag ska hinna med att jobba lite på posten innan vi ska på kalas.

Ha det gött allesammans!

Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0