Give me strength

17:59

Ge mig styrka! JA TACK!
Jag har ingen ork eller vilja alls. Usch vad jobbigt det känns att komm hem från en lång och seg skoldag och sen sätta sig ner och börja plugga igen. Svenskan ska va klar på fredag tydligen och lika så filosofin som jag knappt fattar alls! Sen har jag och Hanna en låt kvar att skriva till PA. Och som pricken över i:t så ska jag göra ett matte C omprov från förra terminen nästa vecka. Och jag kommer verkligen inte ihåg ett skit sen dess :/ Hur ska detta gå? Jag vill verkligen inte få ig i matte c. Då har jag pluggat det i ett år i onödan! helt i onödan, aldrig i livet säger jag bara! Jag ska ha mitt G !!!

Nej nu ska jag sätta igång och plugga ordentligt. Skriver kanske en update senare...so long!



Update, 23:14

Att plugga har inte gått särskillt bra idag asså. Har varit så trött och seg hela tiden, eller ja, hela dagen. Men jag gjorde några mattetal och sen skrev jag ngr rader på filosofin och skrev lite på svenskan också. Men det saknas fortfarande massvis. Jag får fortsätta imorn efter dansen. Det är sista dansträningen imorn innan ungdomshelgen, känns lite pirrigt. Jag känner mig inte alls så säker som jag hade hoppats. Vi ska iaf köra dans mellan 16:30-19:00 imorn.

Jag vet knappt vad jag skriver, om de ens går att läsa och förstå. Huvva vad trött jag är!
Nej nu går jag och lägger mig! Godnatt och sov gott!

Ciao Matilda


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack gumman :)



Ja 27 here we come :)



Imorgon blire plugg tildalilla ! :P

2008-11-19 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0