Back to normal

Yes tyvärr så är det så imorn. Skola skola skola som tar över ens fritid. Nu kmr det bli en hel del med luciaövningar också. Hoppas på att det kommer bli roligt och minnesvärt!

Igår firade vi Hanna som fyllt 18 barre, congrats to her! Började hemma hos Hanna och sedan drog vi alla ut på Källarn i Arboga. Jag hade grymt skoj hela kvällen, det blev riktigt lyckat! Idag har jag umgåts med Hanna KH och Hannah BH, va och käkade och satt o snackade tills mörkret kom. Ja de kan ju bli så ibland, trevligt vare! Sen tog jag tåget till Köping och stack till posten och jobbade.


Jag har varit hos min kära bror Martin ikväll. Hans lägenhet är typ huuuuur snygg som helst!!! Jag skojar inte, asså ruskigt snygg är den! I looove it! Jag är så avundsjuk så jag spricker! Han kommer stormtrivas och jag kommer sakna honom här hemma. Det kommer bli tomt här hemma, först Linus sen Martin. Två flyttade hemifrån, sen var dom bara fyra... :P


Nej nu är jag så rått uttråkad. Så nu blir det sängen för min del! Imorn blir det tillbaka till fängelset, kanske borde vara någolunda pigg då.

Sov så gött! Godnatt påre!

Ciao Matilda

Kommentarer
Postat av: Linus

Du har inte berättat att du skriver blogg! Hmm.

Snart är det iaf din tur också att lämna det trygga boet! Ta vara på den hemmalagade maten och det billiga boendet så länge du kan :)

Kramkram

2008-11-05 @ 12:51:34
URL: http://linusborgenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0