HAPPINES HAPPINES HAPPINES!!!

Jag klarade av  matte C och jag är öööööverlycklig! :D Tack Gud för det!

6 stycken kurser slutar nu till jul, grymt skönt. Jag ser verkligen fram emot att få Religionkunskap. Det tycker jag är riktigt intressant! Sen ska jag verkligen försöka ta och bättra mig och ta och kämpa sista teminen i skolan. Jag ska inte få något mer G i betyg. Dock var det G jag fick i matte C oerhört viktigt hehe.


Vad är det då jag gör i skolan? Jo jag chillar runt och tar inte allt för seriöst. Och på tal om det, jag ska visa de fina lerfigurerna jag och Hannah gjorde i skolan. Jag hade hål och gick in på hennes form-lektion och lekte lite med henne och hennes lera. Tjusig va? :P haha

 


Ne nu ska jag ta och sova. Jag ska upp tidigt imorn för att fixa mig inför julavslutningen. Jag ska sjunga med klassen och dansa med estetiskverksamhet-gruppen. Efter avsluningen ska jag och Sarre ut och käka innan vi ska jobba.
Känns som om det kommer bli en bra dag ;)

Godnatt, sovgott!
Ciao Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0